Wednesday, July 27, 2011

message aim to you

saya nak awak tahu

saya hargai kehadiran awak.

saya tahu,awak seorang yang lain dari orang lain.

saya tahu awak ada keunikan.

saya tahu,awak sayang saya kan?

saya tahu awak kawan yang baik

saya tahu awak selalu ambil berat pasal saya.

saya tahu awak tak mahu saya sakit.

saya tahu awak akan marah bila saya buat benda yang awak tak suka.

saya janji dekat awak saya takkan ulang lagi perbuatan saya yang dulu.

saya ikhlas kawan dengan awak dan saya ikhlas dengan awak dalam apa jua keadaan.

saya harap saya dengan awak kenal lama.saya tak mahu lost contact dengan awak.

terima kasih awak dah beri nasihat dekat saya.saya dah sedar jalan saya.

nak saya ceritakan semuanya tapi takkan terluah dengan kata kata.cukuplah sekadar ini sahaja sebagai tanda saya menghargai persahabatan AWAK dengan SAYA. <3