Tuesday, July 26, 2011

Ramadhan yang bakal menjelang

haish..dah semakin hampir dah bulan ramadhan ni..pejam celik pejam celik dah hampir tibe..rase tahun ni pendek sgt..mase berlalu.tak rase lah wey tahun 2011 ni.rase macam baru je aku masuk 4 nilam..rase mcm baru je aku naik fom 4..mule mule 4 nilam pelajar ade 38 kot tak silap aku.sorang sorang keluar tinggalkan kelas.ada yang pilih aliran yang dorang suka,ada yang pindah sekolah.sekarang tinggallah 32 orang..aku syukur sgt pasal tahun ni aku dapat kelas yang baik daripade kelas tahun lepas.walaupun murid murid nye majal sikit,tapi dorang still belajar and ada mase depan.bukan lah aku nak kate kelas tahun lepas tu tak bagos,tapi tahun ni lebih bagus.

berbalik untuk ramadhan,aku tak sabar menanti ramadhan kali ni.suka tengok suasananya.kalau petang petang orang sibuk membeli juadah juadah berbuka puasa.dengan asap asap ayam percik lah,segala bagailah.nak nak dekat area taman cempaka.busy gilaaaaa.yes.tahun ni aku mengharap ramadhan yang penuh makna.*eceh,dah macam lagu pulak..harap sangat lah,supaye aku tak kene penyakit gastrik ke hape mcm tahun lepas.leceh laa..aku nak puase full taw tahun ni.hee..oohhh iyeee,tahun ni aku berpuasa ada orang teman lagiii.tahun lepas bosan.takde orang pn yang teman.:( thanx awak.thanx ma.sy dah tak sabar nak tunggu raye oooo..nak main bom bola dengan bom telur..nak main perang perang dengan abang abang sedara...*i miss this moment.lepas tu nak jalan ramai ramai pegi kubur atok,pergi kubur moyang.nak bacekan yaasin dan alfatihah.lepas tu lepas tu,sy nak jalan raya dengan kngkawan.dah ada lesen senang perjalanan sy.kehkeh..sy harap umur sy dipnjangkan..aminnnn..

mood:puase puase puase.