Tuesday, August 2, 2011

:)

hohoy.ada tak yang baca aku tulis ni?hokhekhokhek.lama dah tak update.hemm hemm..alif bata duniaku.ape aku ngimol ni.ya selamat berpuasa ye wahai umat umat islam.memandangkan puasa,puasa jangan tak puasa taw..taw tak kenapa dah lame tak update kenape?pasal mule mule aku nak update haritu malam sebelum puase,tngah tngah syok menulis pasal jalan jalan,lesen segala bagai,sekali terpadam.AHAHA.sumpah bengang..ktakpe.harini baru ada mood.harini dah masuk hari kedua ramadhan..terasa biase..tapi bila perot tu tngah mengawwwuuumm aku pn jadi naik angin.tak boleh orang buat salah sikit,terase nak maki je.HAHA.ramai jgk lah yang kena maki tadi.huhh..mintak mintak la kesabaran aku ni dapat ditingkatkan..semoga bertahan sampai hujun ramadhan :)