Friday, August 5, 2011

Combine

Sona ganeyyyy.

Here am i Azeem Mahazir..ape korang tengah buat petang petang puase ni?tido kan?yes.same lah aku.harini aku diuji dengan sakit perut dari sahur tadi sampai sekarang.aduhhh.sakit gila :( gastrik kot.sakit dengan senak belah kiri.pehhhh.ni yang buat aku nak buka ni.tapi iman masih kuat lagi.HAHA..harini hari jumaat.nasib baik balek awal.tu yang aku datang sekolah.aku balik je sekolah tadi pukol 12.30 terus tido sampai pukol 4.ni maybe lepas ni nak smbong tido balek kot.HAHA.tak tahan dok sakit perotttt..aduhh

125
yeah.seperti biase,aku pakai moto yang tersayang baru 5 bulan..keluar je dari kedai 5 bulan.tapi nak dikira jalannye lebih kurang 2 bulan je.kilometer baru 2600.hee..enjin ting ting lagi..errr..aku rase kadang kadang mcm menyesal pulak beli moto ni n jual moto lame.sebab 125 first model lagi sedap pakai.tapi takpelah,lagipun benda dah beli.best lah..yang susa nye,nak jaga coverset.moto baru ni susah lah jage.aku dah la tak boleh tengok kalau moto aku becalar.*bukan nak belagak la.tapi aku jujur aku sakit hati bile tngok moto aku calar..walaupun sehalus kuman ke,ape ke.hati ni sakit macam hati aku pulak yang tercalar.AHAHA..lagipn susa lah pakai barang yang jadi aim pencuri ni.aku nak bawak pegi mane mane pn tak beran..nak kena beli mangga solex banyak banyak pasang baru aku berani parking kat mane mane.kalau tak hati ni risau je..so bile aku keluar,aku mmg tak bawak.bawak moto ex5 je.hee..aadooooyyy cepat lah perut ni baik.aku dah tak tahan menanggung sakit :(