Saturday, August 13, 2011

Foot Wear










hohoy..nampak tak kat atas ni?ni laaaaa kasut yang aku nak.taknak yang lain lagi dah.Puma Cabana dengan Nike Airmax..nak kumpul duit lahh beli antara 1 ni derr..huh,kalau amad pakai ni,mesti menghaannnnjing.HAHA.bajet bergantung kepada usaha untuk tahun ni.tak pakai duit mak bapak lol.insyallah.kalau takde sebelum raye,insyallah lepas raye.dah mmg aku tekad nak.geram betol bila search tngok kat internet..sabo jerlah bila tngok..insyallah 1 hari nanti den dapat sepasang..usaha usaha usaha.HAHA.

Puma Cabana harga mungkin murah lagi dari airmax..tapi aki tak kira,dapat salah 1 pn jadi lah..ade brader ni cakap kalau nak murah kena naik kL.tu yang aku lemah dengar tu.malas betol nak pegi.kalau pegi pn okay jgk,dpt melawat sedara sedara area sane.hee.haishh.sabo jerlah.kite tngok lepas raye,kalau tak,hujung tahun.HAHA.
mood;gilakasut