Thursday, August 11, 2011

ku ku ku i i i

hohoy..lame doy tak update doy.sakit hati aku haritu nak update ttbe ilang sume.kepala batik betol la...HA HA HA.exam dah abis..dah lega.tapi lepas ni akhir tahun punye lak dah aku nak pegi hadap kan.exam yang ni aku tak berape berharap sgt.then aku tngok pn keputusan aku byk dah merosot..yang aku dpt tingkatkan markah bi dengan sejarah je kot.yang lain tak taw lg.tp yang pasti math mmg jooottt.HAHA.sebab soalan dye macam soalan untuk cikgu cikgu je...merepek je kadang kadang soalan.haish.aku amk undang undang lesen pn takde mcm ni punye susah laa bhai.haishhh..aku rase aku nak rilex.bende dah buatkan,gagal ke lulus,ape boleh buat.dah jadi pn.lepas ni aku nak usaha betol betol study untk akhir tahun psal kalau tak,aku akan turun kelas zamrud..takmo den.den sayang batu nilam den.walaupun koreh.HAHA...eisshhh..geram aku tengok kasut kasut ni...nike airmax lah,new balance lah,puma cabana lahh,awww lawa dohh.HAHA..aww aww mak nak pergi maen mercun dengan bebudak nyah..chow dulu

p/s: harap mata si busyuk cepat lerr baik.kesian dah dye menahan sakit..AHAHA.siap cakap,selagi tak baik tak nk jumpe sy..sy doakn lahh cepat lah baik.
syamer cakap mata ngendap mmg mcm tu.hAHAHA :P