Wednesday, August 24, 2011

Memo

banyak memori yang paling berharga buat aku tahun ni 2011..mungkin tak dapat aku lupa sampai tua.ataupun lepas ni akan aku padamkan dalam hati dan minda kerana ditelan dek arus zaman..
aku.
hidup aku tahun ni asyik enjoy enjoy enjoy.dari hujung tahun lepas,sampai sekarang.tak kesah lah,bila ada kawan kawan pun aku boleh hidup,takde kawan pun aku boleh enjoy.tapi lebih bermakna bile enjoy dengan kengkawan.kate orang tu,lg afdal...kalau aku jalan sorang pun,aku boleh jugak enjoy.psal aku dah biase mcm tu.walaupun baru aku latih jd diri aku mcm tu beberape tahun yang lepas.dulu kalau beli pape,msti ajak mak atau akak.sekarang aku dah boleh berdiri sendiri walaupun kadang kadang macam bertateh.eh eh.hee..tutup cerita.

tahun ni,aku macam tak rase je.kejap dah nak raye.aku rase mcm baru bape bulan je..ya allah.cepat nye mase berlalu..tahun depan SPM..kawan kawan aku tahun depan dah berpecah ke mana..masing masing dah abs sekolah.ade yang balek negeri asal,pecah sane,pecah sini,blaja sane,blaja sini.entah dapat ke tak tah lepak selalu dengan dorang lepas ni.mungkin aku akan rindu nak lepak lepak dengan dorang.aku ade lagi tahun untuk habeskn zaman persekolahan aku.hemm hemm.entah macam mane undang undang tahun depan.aku agak pegi sekolah bogel lagi baik.kalau pakai tu tak lengkap kena,ni tak kena,sikit sikit e-disiplin.tu lah sekolah,cari salah murid.cacat kan rekod murid.lepas ni mase depan murid dah tercalar.lagi byk penganggur.bagus lah.lagi banyak aktiviti jenayah jd.tak silap silap rumah cikgu disiiplin yg kena rompak.

aku tetap tak setuju dengan penggunaan e dsiplin dsiplin ni..korang setuju?suke hati korang lah nak pandang aku mcm mane pun.aku tetap tak suka.puihhhh~

~ape yang penting.
-raye tahun ni walaupun ala kadar je,aku tetap raye..tetap pakai encem encem.eh eh.handsome handsome lah boboy..raye same same dengan kawan kawan yang lain dengan baju baju yang kbnyakkan same.~weee~boria lah pulok.HAHA..chow dulu.