Monday, August 22, 2011

oh god

Hari ni aku tak pegi sekolah.hee..pasal aku nak settle kan latihan untuk 8 jam tu.harini dah habes.wee~tapi yang buat aku sakit hati,apesal ade lagi penyesuaian pulak.tambah lagi 1 jam setengah.then dye suruh booking.aku book hari sabtu ni.huh,penat...hemm hemm,nampknye lepas raye lah baru aku dapat P.tu pun kalau lah lulus JPJ.insyallah,doakan lah aku lulus.aku dah tak larat nak pulang balik bukit katil pagi pagi.nak amk petang panas nak mampos.lepas penyesuaian baru lah boleh buat pra test.lepas tu baru buat JPJ..hooy.trase susah laaaa :(

ahh lantak ah.mesti aku boleh punye.just kene betolkn je sikit sikit yang silap kat bahagian 3 tu.aku tahu,ramai yang kandas kat bahagian 3 disebabkn kesalahan kesalahan kecil je.kalau boleh aku mmg taknak buat silap.kena lambai lambai tanda perlahan.heee..

ade jugak kebaikan aku tak dtg sekolah harini.sekurang kurang nye rambot aku tak kantoi.kalau datang td tak taw lah macam mana bile kena potong.doakn lah aku selamat untk hari esok dah seterusnye.ni rmbot untk rayeeeee :(

seluar nak cari untuk raye ni tak taw lahh nak beli seluar yang mcm mane.pening dah kepala aku..seluar seluar.datang lah engkauuuu :)