Thursday, August 18, 2011

Pray for 18 ramadhan

doa hari ke 18-temukan lah aku dengan erti sabar menahan ujianmu ya allah.berikan lah berbanyak banyak rezeki kepada keluarga ku ya allah..berikan lah pelindungan kepada orang orang yang aku sayang ya allah.berikan lah petunjuk kepada diri ini untuk berubah untuk melakukan lebih banyak kebaikan daripada kemungkaran.kekal kan lah hubungan aku dengan orang yang paling aku rapat samada di depan,di belakang,kiri dan kanan ku ya allah.sesungguhnya jika ada perasaan hasad dengki diantara mereka,hapuskanlah nawaitu mereka ya allah.jadikan lah aku seorang yang berguna pada suatu hari kelak.aku nak membalas jasa ibu bapa aku jika sempat ya allah walaupun aku tahu,takkan terbalas jasa mereka.berikanlah semua urusan hidupku mudah ya allah.lindungilah insan yang selalu ada mengusap tangisku ya allah.insan yang selalu membuat aku bahagia.aku takmahu dia pergi tinggalkan aku ya allah.tetapkan lah dia untuk aku selalu ya allah.gerakkan lah hati dia supaya hati dia lembut seperti paras rupanya ya allah.kekalkan lah sifat yang ada pada dia ya allah.tingkatkan cinta aku terhadap mu ya allah..permudahkan SPM untuk tahun depan ya allah.permudahkan segalanya ya allah..buat lah hati aku lembut untuk berubah ya allah :)