Monday, September 12, 2011

Life

baru laa aku tahu..erti kehidupan yang sebenar..tahun ni,aku dapat rase macam macam..yang paling buat aku rasa lain bila aku cari duit sendiri...baru aku tahu macam mana nak dapatkan sepuluh ringgit tu.baru aku tahu,macam mana nak dapatkan 50 ringgit tu...walaupn sekejap kerje dah boleh dpt 50,tapi pinggang,bahu,tengkuk segala bagai sakit.jari aku sampai urat putus.3 mnggu tak rase jari.mcm takde je jari.HAHA..

sekarang ni dah nak hujung tahun..aku tak sabar nak tunggu cuti panjang ni.nak kerje..nak pakai duit sendiri.

*confiusion.JPJ bangang ni tanda kertas aku betol ke tak?kandas ke tak ni bodoh?bebal betol.