Saturday, October 22, 2011

Anugerah Dari Mu

asalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu.
21/10/2011-Syafinaz be mine....dan aku tak jangka aku dapat milik hati dia...dulu,dia tak bagi menaruh harapan kat dia..so aku ikut.tapi ada jugak secebis harapn untk berharap memiliki dia.sekarang aku dan dia telah bersama atas ikatan pasangan..aku tahu,bukan mudah dalam perhubungan cinta.1 hari nanti pasti akan ada aral yang datang.aku dan dia sekarang sedang membina sebuah mahligai..hati dia dan perasaan aku dah bersatu..aku tahu,aku orang yang bertuah sebab memiliki dia.aku janji aku akan jaga dia.jaga hati dia selalu.bersama dengan dia,masa begitu singkat.3 jam ibarat mcm setengah jam.6 jam ibarat mcm 45 minit je.sesungguhnya aku bersyukur atas cinta yang kau beri ini ya ALLAH..tetapkan lah kami,ikatkan lah kami sehingga kami diijabkabulkan ya ALLAH.hindarlah kami dari perpisahan ya ALLAH.ya ALLAH.andai SYAFINAZ jodohku,aku bersyukur ke hadrat mu ya ALLAH kerana telah memberiku ciptaanmu yang cukup indah darimu ya ALLAH.kau permudahkan lah urusan harian kami ya ALLAH.kau hindarkanlah perasaan hasad dengki dan khianat ke ats hbungan kami ya ALLAH.aku cuma berharap,hubungan ini kekal sehingga dia bergelar kekasih ku yang halal ya ALLAH.halal untuk mencium dan memeluk dia sebagai isteriku ya ALLAH.sesungguhnya aku memilih dan berharap bukan disebabkan atas nafsu ku ya ALLAH.disebabkan CINTA.cinta adalah anugerah terbesar yang kau hadiahkan pada setiap manusia ya ALLAH...pandulah cinta kami ke arah kebaikan ya ALLAH.kaburkan lah pandangan kami untuk melakukan kemungkaran mu ya ALLAH.

*hati bie milik awk sayang..semoga kita kekal..<3