Tuesday, October 4, 2011

buka hati awak

berape besarkah salah aku kat dy?sampai dy nak panjangkan macam ni.aku rindu dy.aku nak dy teman aku macam hari hari..aku nak mengadu tapi tak taw kat siapa.mungkin takkan ada yang faham.termasuk dy...aku nak dy taw.aku selalu perlukan dy...benda pertama yg aku ingat bila aku bangun,aku ingatkan kenangan aku dengan dy.sebelum aku tidur,ada doa aku untuk dy..aku nak dy taw,aku rindu kat dy..aku tak tahu macam mana aku nak mintak maaf lagi kat dy.aku tak tahu macam mana na buat hati dy lembut untuk maafkan aku.ya allah..bantulah aku cari jalan supaya cepat dy memaafkan aku ya allah.aku rindu dy..aku dah tak taw nak cakap macam mana lagi.hanya kat sini jerlah tempat terakhir yang ada untuk aku luahkan.

saya tahu wak,hati kecil awk tak macam ni.saya tahu,ape yang awak buat ni untuk memberi saya pengajaran.bila awak dah cool nanti mesage lah saya.saya sentiasa tunggu :(