Tuesday, October 25, 2011

kau yang bernama C I N T A

jarum jam 1.10 minit pagi,aku tak dapat tido..walaupun penat,tapi aku tak rasa ngantok.tak taw lah kenapa.tadi kemain ngantok lg.ni tak dpt tido. heroin aku dah tido dah ni.biase dy yg teman aku sampai aku terlelap.shian dy.lpas aku tdo,takde orng teman dy.nak buat cmana mata dah lelap kan.dy tak sehat pulak.1 badan angin.sampai naik hangin pulak tadi.sabar jerlah.aku coretkan ni untuk dy..UNTUK SAYANG.dia yang aku gelarkan SAYANG.kisah cinta aku dengan dia.bermula 21/10/2011..aku dan dia dah berjanji untuk memasang ikatan..dan persetujuan telah diikat bersama.aku orang yg paling bertuah.sebab sebelum ni siapa yg nakkan dy takkan dpt untuk miliki dy.bukan mudah dy nak jatuh cinta.aku rasa aku lah orang yg sangat beruntung dapat jadi milik dy dan dy milik aku.harini masuk hari ke 6 aku dan dia couple.hampir seminggu dah...ya allah..bila berada dengan dia,aku rase sungguh bahagia.tenang jiwa aku..lupa segala masalah.lepas aku couple dengan dia,baru aku tahu betapa syg nye dy dekat aku.mcm tu jugak dengan aku syg kat dy..sekarang ni takde rahsia rahsia dan simpan dalam hati lagi.aku dan dia luahkan segala yg terbuku kat isi hati ni..aku dah janji akan lindungi dy.aku juga janji takkan tinggalkan dy..sekarang ni,hubungan aku dengan dia mak dan adik bradik dy dah taw..dorang rapat sgt dengan aku..tadi aku keluar dengan dia,dengan ma,dengan along dy dan adik adik dy..pegi tngok movie..happy sgt..aku dngan dia manja manja..aku bahagia sgt..aku harap ni semua kekal sampai bila bila.andai ada jodoh,aku nak memperisterikan dy.aku nak habeskan waktu hidup aku dngan dy dan family aku dan family dy..aku taknak kehilangan dy..aku percayakan dy,dy setia untuk aku.akan selalu jaga aku..."bie akan usaha apa sahaja asalkan sayang bahagia selagi bie boleh.bie akan pastikan syg bahagia dengan bie"ingat sayang,kasih syg bie untuk syg.takde pmpn lain dalam hati bie.bie harap kite kekal syg.bie cinte sgt kat syg.bie taknak tngok 1 hari nnti orang lain yg pimpin tngan syg..SYAFINAZ,I LOVE YOU KAK LANG.I NEED YOU.bie akan ajar syg lg tentang erti menyintai. :D
she's stars in my heart,i'll hold her in my life.i'll make she happy always..DETIK TERINDAH <3