Monday, November 7, 2011

Hey girl I think I Wanna Marry You :)

Allah,this my future wife?
show me one day Allah what is the fate for us ya Allah.
Allah can she be my awesome wife one day?
show me Allah if have a fate me and her will be married,she will always take care of me.

Jadilah perempuan yang sempurna selama syg masih bernyawa.
Jadilah perempuan yang bie puja untuk selama lamanya.

sesungguhnya bie tiada apa..yang ada cuma keikhlasan mencintaimu syg.
tiada bukti yang sebetulnya dan bukti yang kukuh untuk aku membuktikan selain melindungi syg dan menjagai dia.

semoga di menjadi orang yang terakhir dalam cinta aku..sejak hadirnya dia,aku tak pernah sunyi.tapi aku tahu,satu hari nanti akan banyak aral melintang.aku akan bersedia menghadapi tu semua untuk Syafinaz <3




:)mood jiwang dah datang.semoga syg selalu ada sebelah bie,teman hidup bie,bie janji,bie pertahankan hubungan kita selagi bie mampu.tak putus putus doa untuk kita syg.harap syg setia buat bie untuk selamanya..

ASSALAMMUALAIKUM